اشیانه ی منو خدای من

اشیانه ی منو خدای من

دلم برای خودم تنگ میشود

خداجون دوستت دارم

 

خداي من آرزوي همه آدم ها رو بده آرزوي منم بده...... ميدوني من ازت چي مي خوام خدا جونم من ازت يك قلب آروم مي خوام يك دلي پر از محبت و روحي آرام وجسمي سالم آره خدا جونم دوست دارم اينقدر پاك بشم خوب بشم كه تو رو توي قلبم احساس كنم خدا جونم خيلي دوستت دارم اول به همه كمك كن بعد هم به من.....

          خدا جون دوستت دارم  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: منو دلم ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

پایان این قصه کجاست نمی دانم ؟؟؟


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , ashyane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM